Jaaropleiding Trajectbegeleider HB-onderwijs – MODULE 2
Huidige status
Niet ingeschreven
Prijs
Gesloten (handmatig toevoegen gebruikers, WooCommerce)
Begin
This e-module is currently closed
Jaaropleiding Trajectbegeleider HB-onderwijs – MODULE 2
Welkom in Module 2 van onze jaaropleiding Trajectbegeleider Hoogbegaafdenonderwijs.

In deze module werken we aan de volgende inhouden:

  • is een hoogbegaafd brein anders ontwikkeld (blik op neuro-educatie);
  • een veilige leeromgeving voor hoogbegaafde leerlingen;
  • hoe bepaal je de beginsituatie van een hoogbegaafde leerling;
  • welke leerdoelen zijn na te streven bij hoogbegaafde leerlingen;
  • hoe evalueer je met betrekking tot hoogbegaafdheid;
  • wat is de rol van feedback en hoe doe je dat;
  • executieve functies bij hoogbegaafde leerlingen;
  • kunnen hoogbegaafde leerlingen automatiseren;
  • hoe werkt het geheugen van een hoogbegaafde leerling;
  • aan de slag met compacten, verdiepen en verbreden;
  • welke verrijkingsmaterialen zijn er en kan je inzetten;
  • wat betekent plusonderwijs en hoe geef je dat vorm;
  • wanneer spreken we van versnellen;
  • welke alternatieve trajecten bestaan?
Je lesgevers in deze module zijn:

 

Elke Beliën

 

Elke Coorens

 

Lore Dewulf

L'aTent - logo

 

CONTACT

L-aTent vzw
BTW: BE0760.689.341

OVER L-ATENT 

Attent op zoek naar verborgen talent

Onze praktijk geeft psychologische, pedagogische en onderwijskundige ondersteuning aan de hoogbegaafde persoon en zijn omgeving en dat in alle fasen van zijn leven.